Analisa Fibonacci #AUDUSD

Click for Enlarge
Hari isnin hari berniaga untuk trader. Ada sesetengah yang boleh tahan nafsu, relax cool and tengok dulu keadaan macam mana. Dengan data NFP yang dikeluarkan pada hari jumaat tidak menyebelahi USD. Ditokok tambah FED main tarik tali berkenaan kenaikan interest rate. Pada jangkaan aku FED akan memberi fokus pada CPI terlebih dahulu. Mungkin March 2016 masa terbaik untuk menaikkan interest rate. Apa pun aku bukan FED, aku cuma buat andaian.

AUDUSD pula aku nampak masih dalam bearish mode. Dengan kenyataan RBA yang mahukan aussie berada pada paras rendah untuk meningkatkan produktiviti negara. Terdapat juga ura-ura yang mungkin RBA akan cut lagi interest rate mereka. Dari pandangan aku, aussie masih lagi dalam mode bearish.

So, mengikut teknikal dengan situasi usd yang dingdong berkenaan kenaikan kadar interest. Mungkin aussie akan membuat retracement terlebih dahulu.
Share on Google Plus

About Sir Ichimoku

Life is Short.
    Blogger Comment

0 comments:

Post a Comment